Jaronwoj Blog Warszawa Polska


„Lech Kaczyński – pamięć i zobowiązanie”- zapowiedź

W Jachrance nad Zalewem Zgrzyńskim odbyła się konferencja PiS pod hasłem „Lech Kaczyński – pamięć i zobowiązanie”.

Bierze w niej udział kilkaset osób. W osiem miesięcy po katastrofie smoleńskiej uczestnicy spotkania zastanawiają się nad powołaniem ruchu społecznego, który ma odwoływać się do dorobku politycznego tragicznie zmarłego prezydenta.

Uczestnik Jacek Kurski PiS

Uczestnik Jacek Kurski PiS

Przemawia Jarosław Kaczyński Prezes PiS Jachranka 10.12.2010

Przemawia Jarosław Kaczyński Prezes PiS Jachranka 10.12.2010

Zbigniew Ziobro PiS udziela wywiadu red. Orzechowskiemu

Zbigniew Ziobro PiS udziela wywiadu red. Orzechowskiemu

Prof. Zdzisław Krasnodębski udziela wywiadu red. Orezechowskiemu

Prof. Zdzisław Krasnodębski udziela wywiadu red. Orezechowskiemu

Każdy uczestnik konferencji otrzymał ankietę z pytaniem, czy chce, aby w wyniku konferencji powstał: ogólnopolski ruch społeczny, związany programowo z myślą i działalnością Lecha Kaczyńskiego, ruch społeczny działający na rzecz wyjaśnienia okoliczności katastrofy smoleńskiej, ruch społeczny działający na rzecz budowy pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej na Krakowskim Przedmieściu czy federacja ruchów i stowarzyszeń, które w programie odwoływałyby się do dorobku Lecha Kaczyńskiego i działały na rzecz wyjaśnienia katastrofy samolotu TU-154M.

Byłem słuszałem widziłem – zrobiłem kilka zdjęc i nakreciłem przemówienie i wywiady do obejrzenia jutro.

Zrobiłem wywiad z blogerką Ufką o roli Internetu w promowaniu idei PiS
Kejow

Dodaj komentarz so far
Dodaj komentarz



Skomentuj

