Jaronwoj Blog Warszawa Polska


Kornel Morawiecki – kandydat na Prezydenta RP
Marzec 24, 2010, 5:48 pm
Filed under: polityka | Tagi: , ,

Kornel Morawiecki – kandydat na Prezydenta RP

Zgłaszam swoją kandydaturę w wyborach na prezydenta w 2010 roku. Sprawy w Polsce idą w złym kierunku. Widzę rozczarowanie większości Polaków zawiedzionych postępowaniem swoich przedstawicieli. Wielu ludzi nie chodzi na wybory, bo uważa, że nic się nie zmieni. Rodzi się nieufność, apatia i zobojętnienie. Starsze pokolenie odczuwa biedę. Młode pokolenie szuka pracy za granicą. Polska pozbywa się najlepszych swoich synów, których kształciła przez lata. Obserwujemy upadek norm moralnych i zatracanie godności narodowej. Do tego nie wolno dopuścić. Należy się takiej polityce przeciwstawić…

Prośba i apel

Szanowny Internauto!

Nazywam się Kornel Morawiecki. Kandyduję na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Urodziłem się 3 maja 1941 roku w Warszawie. Wykładałem fizykę, matematykę i nauki społeczne na Uniwersytecie i Politechnice we Wrocławiu. Mam pięcioro dzieci. Mam za sobą jasną i czystą kartę publiczną. Byłem przewodniczącym legendarnej już dziś „Solidarności Walczącej.” Byłem przeciwnikiem ustaleń „okrągłego stołu”.

Moja droga życiowa została zweryfikowana w najnowszej historii. Jestem sprawdzony. Teraz też mam nowe, ważne pomysły dla Kraju i dla nas wszystkich. Jestem lepszy od kandydatów propagowanych przez układ polityczny. Zaufaj mi. Razem damy sobie radę, podźwigniemy Polskę!

Proszę o czynną pomoc w:
– rozpowszechnianiu informacji o mojej kandydaturze,
– skupianiu miejscowych, środowiskowych grup poparcia,
– przygotowaniach do akcji zbierania podpisów,
– kampanii internetowej.

Kandydaci typowani przez pookrągłostołową klasę polityczną, która rządzi od 21 lat, dysponują wielkimi finansami i dostępem do mediów. Ja nie dysponuję. Liczę na obywatelskie zaangażowanie. Będę wdzięczny za powołanie w swoich środowiskach Lokalnych Grup Wsparcia. Nie poprzestaniemy na tej kampanii. Będziemy nadal aktywni, będziemy się organizować do kolejnych wyborów samorządowych i parlamentarnych. Proszę o przedstawianie sugestii własnych. Czekam na listy i informacje o działaniach.

Kontakty: e-mail: kornel.morawiecki@gmail.com
strona: http://www.kornelmorawiecki-razem.pl
sekretariat: 601 580 521
adres do korespondencji:
ul. Kamienna 4/98
53-308 Wrocław

Proszę o przesyłanie i przekazywanie mojej prośby znajomym w sieci i poza siecią.
Pozdrawiam

dr Kornel Morawiecki

http://kornelmorawiecki-razem.pl/

1 komentarz so far
Dodaj komentarz

PANIE KORNELU PRZECZYTAŁAM PAŃSKĄ KSIĄŻKĘ.PODZIWIAM PANA ODWAGĘ W TAK TRUDNYM OKRESIE. JA I MOJA RODZINA NIE CHCEMY JAPONII ANI IRLANDII TYLKO GODZIWEGO ŻYCIA W POLSCE DLATEGO ODDAJEMY GŁOS NA PANA MARIANNA S

Komentarz - autor: MARIANNA S




Skomentuj

